Notícies

Comparteix

TRAC patrocina les Jornades de Patrimoni Arquitectònic de l'AADIPA

Aquest any les jornades se centren en el tema "Patrimoni Sacre: permanent innovació".

L’11 de desembre es posa en marxa la XXXVII edició del Curs Jornades Internacionals sobre la intervenció en el patrimoni arquitectònic, organitzat per l'Agrupació d'Arquitectes per a la Defensa i la Intervenció en el Patrimoni Arquitectònic (AADIPA) del Col·legi d' Arquitectes de Catalunya.

Aquest any, el tema de les jornades, que es desenvoluparan de l’11 al 14 de desembre a la sala d'actes de la seu de la plaça Nova del COAC, se centra en "Patrimoni Sacre: permanent innovació".

L'acte inaugural anirà a càrrec d'Antoni Vilanova, president de l'AADIPA; Ricardo Gómez Val, director del XXXVII Curs; i Lluís Comerón, degà del COAC; i comptarà amb la participació de l'arquitecte Mario Botta per a la conferència inaugural, "Sacred Architecture".

En aquesta edició, l'objectiu serà l'anàlisi en profunditat del nostre extens patrimoni sacre. Atenent al seu volum i rellevància, es considera convenient crear un fòrum de reflexió i debat que serveixi per definir com és aquest patrimoni, en quin estat de conservació es troba, a quines exigències legislatives està subjecte, com s'està intervenint, etc.

Per aconseguir aquest objectiu, es compta amb la participació d'especialistes, tant locals com internacionals, provinents dels diversos àmbits professionals relacionats amb el tema, els quals exposaran les seves experiències.

Així, el tema central de la jornada del 12 de desembre és la permanent innovació i les intervencions al llarg dels anys. El dia 13 es parlarà de la construcció de nous espais sacres, experiències internacionals i canvis d'usos. Finalment, el dia 14 es farà una visita a l' Orfeó, al campanar de l' Església de la Pietat i la Catedral de Sant Pere de Vic i la clausura de les jornades.

 
 

 

Font

Paraules clau

Serveis associats

Paraules clau

×

Informació bàsica sobre Protecció de Dades referent al tractament de dades de persones que contacten amb nosaltres a través de la web

Responsable

TRAC REHABILITACIÓ D’EDIFICIS, S.L.

Finalitat

Atendre la seva sol·licitud rebuda a través del formulari de contacte (respondre a la consulta, elaboració de pressupost, etc.)

Legitimació

Consentiment de l'interessat

Destinataris

Es podran comunicar dades a encarregats de tractament, alguns d'ells de fora de la UE. Els encarregats de tractament de fora de la UE estan acollits a l'acord "EU-US Privacy Shield".

No es preveuen altres comunicacions de dades a tercers, excepte obligació legal.
 

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional.

Informació adicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Protecció de dades

 

×

Informació bàsica sobre Protecció de Dades referent al tractament de dades de persones que lliuren el seu CV per a treballar amb nosaltres

Responsable

TRAC REHABILITACIÓ D’EDIFICIS, S.L.

Finalitat

Gestió de currículums de persones interessades a treballar amb nosaltres

Legitimació

Consentiment de l'interessat 

Destinataris

 
Es podran comunicar dades a encarregats de tractament, alguns d'ells de fora de la UE. Els encarregats de tractament de fora de la UE estan acollits a l'acord "EU-US Privacy Shield".
 
No es preveuen comunicacions de dades a tercers, excepte obligació legal.
 

Drets

Accedir, rectificar i suprimir les dades, així com altres drets, com s'explica en la informació addicional

Informació adicional

Pot consultar la informació addicional i detallada sobre Protecció de Dades a la nostra pàgina web: Protecció de dades